Eilisen ikävän valtuuston kokouksen jälkeen oli tosi hyvä olla luettuani Ugin Sanomista Sataman johtokunnan lausunnon Veneveistämön tontista.

Johtokunnan mielestä tontti tarvitaan merellisiin toimintoihin. Näin on. Asiaa on toistaiseksi käsitelty vain kh:ssa. Olen siellä yksin ollut sitä mieltä ettei sinne pidä rakentaa asuntoja vaan pitää nykyinen kaava voimassa. Kaavassa alue on varattu teollisuudelle ja matkailulle.  

Ihmisten kanssa keskustellessa olen tullut siihen tulokseen, että asuntorakentamista Veneveistämön tontille Ugissa kannattaa runsas 10 ihmistä ja he ovat kaikki mukana kh:n kokouksissa. Olen kirjoittanut kaavamuutosta vastaan US:ssä ja blogissani. Siitä syystä kanssani otetaan usein puheeksi tontin käyttö. Kukaan ei ole kannattanut asuntorakentamista. Olen perustellut kantani jo muutaman kerran aiemmin, joten en sitä tässä tee. Mikäli kaava valmistuu ja etenee päätöksiä varten minulla on lukuisia kertoja tilaisuus toistaa perusteeni.